Carballino

El área de Turismo del Concello de O Carballiño muestra su satisfacción por la ocupación turística durante la Semana Santa.
Ante estas cifras, el edil Manuel Dacal observa que "pese a que a meteorología non axudou moito, nos indica que O Carballiño, pola sua oferta turística, segue sendo un destiño preferente en canto o turismo do interior".

Dacal destaca también el hecho de que el camping municipal tuvo un lleno total de ocupación en las pallozas. Tanto el gerente del camping como el edil de Turismo aseguran que "si tiveramos o triple de pallozas o cheo sería igual, xa que a demanda é increible dende o primeiro día. Como mostra cabe decir que xa para o mes de xullo están reservadas as pallozas durante 10 días por un grupo de suizos, e outros 15 días por un grupo de franceses".

Observan que este es un dato a tener en cuenta ya que tanto la zona de acampada como las pallozas están despertando un gran interés entre el público extranjero, especialmente entre los ingleses y alemanes.

Sobre el camping municipal el gerente asegura que, "tal e como ten programado o edil de turismo, se van a ofrecer novas atraccións para os campistas, dotando de mais infraestructuras de ocio que o equipare con outros Campins similares".

Señala que sería este el principal revulsivo de la zona de acampada, que está muy condicionada al tiempo meteorológico "pese a todo durante a semana santa tivemos un total de cinco caravanas, que desfrutaron da nosa vila, e os seus alrededores".

Fuente de la noticia original: farodevigo.es{jcomments on}

{module Phoca Facebook Comments}

Categoría: Campings